.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد از ورود برنجهای هندی به مازندران

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی از ورود برنج های هندی به استان در فصل برداشت محصول استراتزیک در استان انتقاد کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، عبدالوحید فیاضی  در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه مازندران افزود: ایثارگرترین و خدوم ترین قشر زحمتکش کشور همین کشاورزان مازندرانی بوده که متاسفانه مورد بی توجهی و بی مهری مسئولان کشوری و استانی قرار می گیرند.

وی اظهار داشت: متاسفانه در فصل برداشت برنج مازندران، به طریق بی واسطه و بدون نظارت مسئولان امر، برنج های خارجی وارد استان می شود که بسیار نگران کننده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید به مقوله کشاورزی در استان به مثابه صنعت و تولید توجه جدی شود، تصریح کرد: متاسفانه به دلیل این بی توجهی های مسئولان، قالب اراضی کشاورزی به ویلاسازی و تغییرات کاربری تبدیل شده است.

فیاضی با بیان اینکه متاسفانه زباله به عنوان مشکل لاینحل چندین ساله استان مبدل شده است، یادآور شد: اگر چه مصوبه ای از سوی دولت برای احداث کارخانجات زباله سوز در مازندران تصویب شده ولی متاسفانه هنوز این اقدامات وارد فاز اجرایی نشده است.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه زباله اکنون بلای جان آحاد مردم استان شده است، افزود: متاسفانه در ایران از زباله به عنوان یک جنس بی ارزش قلمداد می کنند در حالی در کشورهای توسعه یافته این فرآورده به عننوان طلای سیاه کاربری دارد.

فیاضی در بخش دیگری از سخنانش به آزادسازی سواحل در استان اشاره کرد و گفت: در صورت توجه به توسعه زیرساختهای سواحل در استانهای شمالی، می تواند این مناطق به عنوان اقتصادی ترین استانهای کشور قلمداد شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 تير 1391
آقاي نماينده محترم درفكر افراد كم درامد جامعه وكارمندان هم باشيد كه توان خريد برنج طارم راندارند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.